سیاست بازپرداخت و بازگشت

‏مرور موارد : 

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما ۷ روز به طول می انجامد  . اگر ۷ روز از زمان خرید شما می گذرد ، ما دیگر نمی توانیم به شما بازپرداخت کامل و یا تبادل ارائه دهیم .‏ ‏برای واجد شرایط بودن بازگشت کالا ، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی که آن را دریافت کرده باشید . همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد .‏

‏چندین نوع کالا از بازگشت معاف هستند . کالاهای انهانه مانند غذا ، گل ، روزنامه یا مجله را نمی توان برگرداند . ما همچنین محصولاتی را که کالاهای صمیمی یا بهداشتی ، مواد خطرناک ، یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند ، نمی پذیریم .‏

موارد غیر قابل بازگشت اضافی :‏ 

  • ‏کارت هدیه‏
  • ‏محصولات نرم افزاری قابل دانلود‏
  • ‏برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت های شخصی‏

‏برای تکمیل بازگشت شما نیاز به دریافت یا اثبات خرید داریم .‏ ‏لطفا خرید خود را به تولید کننده ارسال نکنید .‏

‏موقعیت های خاصی وجود دارد که تنها بازپرداخت های جزئی اعطا می شود :‏

  • ‏کتاب با نشانه های آشکار استفاده‏
  • ‏سی دی ، دی وی دی ، نوار VHS ، نرم افزار ، بازی ویدئویی ، نوار کاست ، یا ضبط وینیل که باز شده است .‏
  • ‏هر موردی که در شرایط اصلی خود قرار ندارد ، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست ، قطعات آسیب دیده یا گم شده است .‏
  • ‏هر موردی که بیش از ۷ روز پس از تحویل بازگردانده شود‏ . 

‏بازپرداخت‏ : 

‏هنگامی که بازگشت شما دریافت و بازرسی شد ، ما برای شما یک ایمیل ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که ما مورد بازگشت شما را دریافت کرده ایم . ما همچنین شما را از تصویب و یا رد بازپرداخت خود آگاه می نماییم . 

‏اگر کالای برگشت شده شما تایید شده باشد ، پس از آن بازپرداخت خود را پردازش خواهیم کرد ، و یک اعتبار به طور خودکار به کارت اعتباری شما و یا روش اصلی پرداخت اعمال می شود ، در زمان و تاریخ مشخص و اعلام شده به شما . 

‏بازپرداخت دیر یا گم شده‏ : 

‏اگر هنوز از فروشگاه اینترنتی آسمان بازپرداخت دریافت نکرده اید ، ابتدا دوباره حساب بانکی خود را بررسی کنید .‏‏ سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید ، ممکن است مدتی طول بکشد قبل از اینکه بازپرداخت شما به طور رسمی ارسال شود .‏‏ بعد با بانک خود تماس بگیرید . اغلب برخی از زمان پردازش قبل از بازپرداخت ارسال شده وجود دارد .‏ ‏اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید ، لطفاً با آدرس {ایمیل} با ما تماس بگیرید .‏

‏اقلام فروش‏ : 

‏فقط اقلام به طور منظم قیمت ممکن است بازپرداخت شود . اقلام فروش را نمی توان بازپرداخت کرد .‏

‏سیاست بازپرداخت و بازگشت ما در مبادلات‏ : 

‏ما فقط در صورتی جایگزین موارد می کنیم که معیوب یا آسیب دیده باشند . اگر شما نیاز به تبادل آن را برای مورد مشابه دارید ، برای ما یک ایمیل در {آدرس ایمیل} ارسال و ارسال مورد خود را به صورت : {آدرس فیزیکی}.‏

هدیه‏ : 

‏اگر مورد به عنوان یک هدیه مشخص شده باشد زمانی که خریداری و حمل به طور مستقیم به شما انجام پذیرد ، شما یک اعتبار هدیه برای ارزش بازگشت خود را دریافت خواهید کرد . پس از دریافت مورد برگشت شده ، گواهی هدیه به شما ارسال خواهد شد .‏ 

‏حمل و نقل برمی گردد‏ : 

‏برای بازگشت محصول خود ، باید محصول خود را به آدرس اعلام شده از طرف ما ، ارسال نمایید . 

‏شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل خود ، برای بازگشت کالای خود می باشید . هزینه های حمل و نقل غیر قابل استرداد است . در صورت دریافت بازپرداخت ، هزینه حمل و نقل بازگشت از بازپرداخت شما کسر خواهد شد .‏ ‏بسته به جایی که شما زندگی می کنید ، زمان آن نیز ممکن است متفاوت باشد .

‏اگر شما در حال بازگشت اقلام گران قیمت هستید ، باید با استفاده از یک سرویس حمل و نقل قابل ردیابی و یا خرید بیمه حمل و نقل در نظر بگیرید . ما تضمین نمی کنیم که مورد بازگشت شما را سالم دریافت خواهیم کرد .‏

‏به کمک احتياج داري ؟‏

‏تماس با ما در {ایمیل} برای سوالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت .‏ برای اطلاعات بیشتر به صفحه سیاست حریم خصوصی هم ، سری بزنید..!

       فروشگاه         گالری محصولات     حساب من           سبد خرید

دیدگاهتان را بنویسید